luni, 26 octombrie 2015

O mama fugita de acasa

     Ieri, duminica, a fost botezul Anei-Maria..cum care Ana-Maria? sora mai mica a lui Cipica, o bebelusa frumoasa si dragalasa. Planul era sa mergem in gasca, toti trei. Mno si cum planul de acasa, stiti voi, tasu lui Mihu a primit un email cum ca trebuie sa plece de duminica in delegatia vietii, undeva intr-o tara exotica (nu va ganditi la prostii, masaje thailandeze etc, ci la una in care nu am calatorit eu pana acum, alea sunt tari exotice pentru mine). Buuun, sa ma duc eu cu Mihu. In ultima vreme, Mihu nu e  foarte sociabil. Sau e, dar pentru scurt timp, vreo ora jumatate maxim doua, dupa care se urca la ma-sa in brate si incepe sa faca pa. Daca nu ai plecat in urmatoarele 5 minute, urmeaza un tantrum de toata frumusetea, ceea ce ma bucura. Imi spune ca al meu copil stie sa-si ceara nevoile de odihna si liniste.
    In cazul de fata insa, punea niste probleme, pentru ca nici un botez nu tine 2 ore. Solutia salvatoare a fost ca intotdeuna, BUNI!!! Buni a venit gratioasa ca o floare si l-a preluat pe Mihu, care cand a vazut-o, a zis ca el se duce sa faca nani la pranz cu ea, ca asa e obisnuit. Ma-sa devenise brusc o cantitate neglijabila, dar departe de ea gandul sa se supere. S-a dus sa isi faca si ea o baie cinstita si regulamentara, sa se machieze, imbrace etc...ce face tot omul cand se duce la o ocazie. Si cum in ultima vreme e obisnuita sa le faca ca la armata pe la 12.30 era gata. Deformatie profesionala de mama as zice.

    Bunnn, am timp liber!!! Wow!!!! Ce fac cu el? pai ce sa fac? am niste cumparaturi de facut..ia sa ma duc eu la Sun Plaza ca e in drum spre botez. Evident ca primul magazin in care am intrat a fost Bebetei. Cumpar eu diverse plus un bax de pampersi din ala de plastic cu toarta si plec mai departe. Aveam de gand sa intru si in Cora, dar mi-am amintit eu ca era o cafenea acolo la parter unde m-a parcat o data demuuuult Kerekes cand eram gravida si nu ma mai tineau picioarele sa umblu prin mall. Sa beau o cafea! singura! pe indelete!!!!

    Intru in cafenea si caut cu ochii o masa libera..dau cu privirea de un domn trecut de prima tinerete care-si bea cafeluta cu degetul mic ridicat gratios , deget pe care avea vreo doua ghiuluri asortate discret cu lantul de aur gros cat un deget de al meu.(Apropo, eu stau si ma intreb, oare nu ii doare gatul pe unii de la greutatea blingurilor?) . Domnul in cauza ma masoara, spre cinstea lui, incepand de sus, de la cap (neimpresionant capul meu), coboara in jos (acolo se schimba nitel mimica ca deh, pusesem si eu o rochie pe mine si nu-s chiar defecta), coboara (wait for it!!! deja ma tavaleam de ras pe jos mental) si...ii ies ochii din cap ca veveritei din Ice Age de soc...dap, subsemnata cara cu mandrie prin cafenea baxul de pampersi..sunt destul de sigura ca verigheta mea nu ar fi generat un asemenea soc cum au generat pampersii lui fi-miu...deci daca doriti vreodata sa beti o cafea nederanjate de diversi, cumparati un bax de pampersi si se rezolva.

    Ca sa duc aroganta la maxim, dupa ce mi-am baut linistita cafea discutandu-ma telefonic cu tasu copilului care aterizase pe unde prin tara aia exotica, am intrat intr-un magazin de cosmetice unde chiar m-am discutat cu o domnisoara draguta vreme de vreo jumatate de ora ca sa-mi aleg un fond de ten, un fard si alte chestii.
    Intr-un final ajung si la botez, care a fost foarte frumos si unde m-am distrat de minune. In cazul meu distrat inseamna pus in sling bebelusa mica si dulce, apoi si pe Cipica. Deh, fiecare cu placerea lui.
    Am vazut si eu ce fac ursitoarele la un botez, mi-a placut foarte mult momentul, inainte nu eram foarte lamurita cu aspectul asta.
    Pe la 7.30 m-am carat si eu acasa ca deja ma intinsesem prea mult si cum plecase si tasu in dimineata respectiva, nu voiam sa se sperie Mihu ca nu apare nici mama-sa.Per ansamblu, a fost o pauza necesara si mult savurata de la activitatile mele zilnice, dar mi-a fost dor de Mihu alea cateva ore cat am bananait fara el. Normal as zice, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!