miercuri, 21 octombrie 2015

Cand poseta devine prea mica


Ma intreba o mamica draga mie zilele trecute de o poseta incapatoare, stilul postas. I-am pozat-o pe a mea.
Posetele mele de acum, sau mai bine zis poseta, difera foarte mult de cele de dinainte de Mihu. Acelea erau mari, dar cu toarte scute, de purtat pe brat.
Actuala e musai de agatat de tine, pentru ca nu exista mama cu prea multe maini libere. Trebuie sa fie mare si incapatoare, pentru ca nu mai cari doar lucrurile tale, ci si sticla de apa, piese de lego, suzete, masinute, animale de plastic etc.
Avand in vedere toate astea, am incercat sa reduc numarul si dimensiunile articolelor mele din geanta. La portofel m-am impotmolit. De ce? pentru ca eu am portofele mari, cu muuuuulte locuri pentru toate cardurile mele de fidelitate. Care sunt muuuulte: la farmacii, la magazine de copii, la Decathlon, Ikea, Mondex si cate si mai cate.
Am zis ca am facut tot posibilul si totusi..

In dimineata asta, vine seful la noi in birou si ne intreaba daca avem carduri de fidelitate. Facem ochii mari, neintelegand scopul intrebarii. Si ia uite, domne, cum mi-a facut el viata instant mai usoara: Pai voi nu stiti ca exista o aplicatie care iti scaneaza cardurile de fidelitate si nu trebuie sa le mai cari fizic dupa tine??? Colega stia, eu nu.
Ea, mirata: pai ,fetita, e reclama pe toate posturile TV.
Eu: dar eu nu ma mai uit la TV.
Ea: e si pe posturile de copii!
Eu: Duck TV nu are reclame! (slava Domnului)

Iluminarea mea in ale aplicatiei fiind realizata, ma duc pe Google Play s-o caut. Se cheama Virtual Cards in cazul in care va trebuie. Sunt sigura ca e si pe magazinul pentru Iphoneuri sau ce o mai fi avand alti posesori de mobile. Caut, gasesc ,instalez.
Ma informeaza draguta de ea, ca imi fac cont si chiar daca imi pierd/schimb mobilul, imi pastreaza datele si nu trebuie s-o mai iau de la capat.
Incep sa adaug carduri...faaaaain, imi scaneaza in cateva secunde codurile de bare. Doar la Ikea a avut o nedumerire si l-am bagat de mana, ca ai si optiunea asta.

Intr-un cuvant, daca sunteti mai pierduti prin epoca tehnologiei, asa ca mine, e bine sa mai aveti oameni din astia prin preajma,..un sef, o colega care se uita la TV etc.

Mi-am bagat toate cardurile in aplicatie, mai putin cel de Smyk, la el nu am gasit magazinul. Diseara ma duc sa le bag si pe cele care nu au mai incaput in actualul portofel si zac in alt portofel intr-un sertar. Si apoi imi caut un portofel mai mic!!!! Problem solved! sau cel putin o parte din ea..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!