marți, 22 aprilie 2014

Caruciorul lui Mihu mic

Odata, demult, cand eram insarcinata si odihnita, vorbeam eu cu nasa, care mi-a povestit ca ea lasase pe ultima suta de metri cumparatul carutului si era sa nu mai gaseasca etc...drpet pentru care pe lista lucrurilor de cumparat pentru Mihu mic tronau la loc de cinste caruciorul si patutul...
Zis si facut...am batut un abyexpo in lung si-n lat etc etc...mai pe larg  aici si asa ne-am ales cu noi cu acesta de mai jos:
Mare bucurie mare....mare problema mare ca atunci cand s-a nascut flacaul au venit toate vantoasele si viscolele iernii...drept pentru care am debutat pe catwalkul din Rahova in mare stil in wrap la tati in brate...uite-asa...
Si acolo am cam ramas o perioada ca zapada mare, etc....la o luna, am dus Mihu mic la pediatru...imi pusese tati cadrul de la carut in portbagaj, scoica era oricum in masina ...dupa ce am ridicat de 2 ori cadrul ala, in seara respectiva aveam impresia ca mi-a mai facut cineva o cezariana peste...si pe viu...carutul a ramas in portbagaj...l-am mai scos in vreo 2 ocazii...o data cand am fost la hypermarket si o data c and am fost la un gratar la padure  uite-asa...n-aveam unde sa-l asezam daca batzaia in Boba, pana la urma tot in Boba a stat mai mult...


si-atat...ieri am zis noi sa facem o aroganta si sa punem copilul in carut unde ne facusem noi socoteala ca va dormi cat noi vom savura o bere la terasa (stiu, suntem niste parinti denaturati, mergem cu copilul la beute)...copilul nu a adormit pana acolo in carut si avea aceasta fatza:
Lamuritor nu? a atipit 10-15 minute, timp in care a tot tresarit..si apoi s-a trezit matzaind ....cand am plecat spre casa, lumea se uita un pic ciudat...Mihu era in Boba la tati, iar in carucior trona cuminte gentuta mea...
Concluzia: din tot sistemul 3 in 1 folosim scoica de masina...landoul l-am folosit doar la botez cand a tras un pui de somn in el la restaurant...puteam sa luam linistiti un scaunel de masina si gata....da-i Doamne omului mintea cea de pe urma...copilul meu doarme linistit ore in sir in Boba sau wrap timp in care eu bat cartierul in lung si-n lat si deja il salut pe nenea cu Pegasul impachetabil verde de pe Dunavat...nu-l cunosc, dar ne vedem zilnic de cand a dat caldura..el cu pegasul si nepotii si eu cu Mihu purtat...
PS: patutul e depozit...copilul doarme langa mine in pat si ne este perfect asa...uite-asa:
nu, nu l-am rasturnat eu, el se invarte asa in timpul noptii...:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!