duminică, 6 aprilie 2014

Chinezisme

Acum ceva timp am descoperit chinezismele..nu, nu alea din Europa, pe alea le stiu de mult...alea bune, fierbinti, iuti...drooling face... mda, m-au initiat nasii in ale orezurilor si urechilor de lemn...bune, foarte bune...ca atare, impreuna cu sotzul din dotare, am inceput sa testam chinezismele de pe piata...
Din categoria recomand..
Qian Bao la Dristor...bun, foarte bun...de fiecare data, ceea ce inseamna mult pt un restaurant...si aceeasi chelneri de ani de zile, deci devine grav...si se agraveaza deoarece vezi multi chinezi mancand acolo...ceea ce ma conduce la ideea ca e cum e la mama lor acolo..papa e multa...un fel are cel putin 300 gr, pretul e pe masura, dar de obicei pleci cu ceva la pachet ca nu reusesti sa faci fata
Toni Li ...azi am papat de la ei, ca asa mi-a venit ideea sa fac un review de chinezarii...bun, gustos, preturi rezonabile...mi-a picat fata cand mi-au recitat adresa fara sa le-o fi dat...apoi mi-a picat fisa...sunt partea asiatica a Presto Pizza parca, si de la Presto comandam mai des...deci mistery solved, nu ma urmareste nimeni prin satelit...meniuri interesante...de ex 2-Li adica 2 mancarici+2 orezei bonus un pepsi mare 48 de lei...mai mult decat rezonabil pentru ca nici nu mai stiu de cand n-am mai platit mai putin de 60 lei pe o comanda...
Wu Xing...din regii deliveryului chinezesc au ajuns...rau...au scos din meniu toate produsele bune, pe cele ramase le-au scumpit si le fac proaste..imi amintesc cu nostalgie de cartofii Xing La si toate vitutzele alea bune...care nu mai sunt...
Long Xuan....am fost la ziua unei prietene...cineva l-a laudat tare mult..in afara de berea chinezeasca, restul nu mi s-a parut prea reusit. Preturile cam la fel ca la Qian Bao, dar mancarea nu e la fel de buna
Chopstix din categoria delivery...bunuti, dar putin cam scumpi pt delivery...imi plac foarte mult noodlesii lor, preferatii mei sunt cu vita...dar nu au orez YangZu, deci parca nu-s asa chineji..:D
Restaurantul ala fitzos de la Hotel Minerva...stiti care, ala de pe artera care duce de la piata Romana la Victoriei...cred ca e acolo inca din comunism...acolo am fost cu o colega cand eram inca in facultate, de ziua ei..Zana, daca ma citesti, la multi ani inca o data!...nestiind prea multe in ale chinezariilor am luat ceva safe, deci nu se pune ca mancat chinezarii...dar imi amintesc ca a fost bunutz ce am papat...damn, sunt vreo 13 ani de atunci!!!!
Eu pe astia ii stiu/cunosc/like/dislike...
Again, daca mai stiti, dati cu ideile...dar aici, nu pe fb , va rog...

2 comentarii:

  1. Eu nu am mancat niciodata mancare chinezeasca! Incredibil, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Rest. Templul Soarelui, de la Foisor. Diana Marcu :)

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerile in mine!