sâmbătă, 5 aprilie 2014

Moda la pitici

Sooo...dupa multe hainute luate si probate sau doar studiate la raft (traiasca Baby Expo) am ajuns la urmatoarele concluzii:
 - bodyute si pantalonasi de stat prin casa se merita de luat din hypermaketuri ...nou ne place Auchan, mai ales seturile de 3: cu maneci lungi 32 lei, cu maneci scurte 22...eu zic ca e rezonabil pentru lucrusoare de bumbac si de calitate
 - lucrusoare mai de scos afara si mai fatzoase: C&A, HM, Next deja e fitza...am luat body-uri de la C&A mai frumusele, restul hainutelor de la ei inca nu m-au inspirat...gecute si un overall de la HM..in seara asta iar am dat un buf la ei, ca i-a ramas mica prima gecuta...frumoase, cusute bine, proportiile sunt ok (lucru foarte important) ...au reduceri btw la hainutele de iarna si am primit si un cupon de 20% reducere, il pot folosi intre 7 si 19 aprilie...
 - din ce am inteles Next si Marks Spencer sunt mai fitza...Marks nu am testat, ca nu ma dau banii afara din casa..am primit de la o colega foarte draguta de la Londra un set de body si salopetica de blugi de la Next foarte frumoase si facute cu foarte multe detalii...inteleg de ce sunt mai scumpele...asta o sa fie outfitul lui de botez cu care pleaca de acasa.. iar in maternitate la Medicover au numai salopetele de la Next si au fost ok...oricum falfaiau toate pe el la cei 49 cm gloriosi ai lui
 - faimosul Z al Andreei Esca: unele lucruri nu sunt croite bine, arata ca cele din Europa...credeam ca si astea vor fi de mare fitza, dar nu...body-uri din tetra subtire costa 20 lei bucata doar fiindca au un mesaj imprimat pe ele..am ceva de la ei primit de la nasi, un set de nou nascut care au fost ok, mai ales caciulita subtirica...singura pe care a purtat-o Mihutza..
 - mai am 3 bodyuri luate de la Minirock...fanii stiu de ce...2 cu maneca lunga si unul cu maneca scurta...la ambele cu maneca lunga am aceeasi problema...manecile sunt foarte lungiiiiiiiiiiiiii, zici ca-s facute pentru Omul plastilina...le indoi pana la jumatatea antebratului lui...sper sa nu am aceeasi problema si la ala cu maneca scurta :))))
 - pantofi n-am testat ca sincer, nu vad rostul sa-i iau..i-am luat doar o pereche de botosei crosetati de la Botoselul Fermecat

O alta concluzie e ca nu se merita sa te duci prin Obor etc ...l-au pacalit pe sotul cu niste salopetele (cand cauta el disperat lucrusoare marimea 50), care de fapt erau mult mai mari, si nici prea de soi...dar a rezultat si o paturica f buna de acolo, deci n-am pierdut degeaba timpul..
Pentru paturici, Ikea e magic...20 lei paturica de fleece, 35 prosopul cu glugutza foarte pufos si 15 lei un set de 10 prosopele mici, numai bune de sters o data funduletul si date la spalat...
Cam asta am identificat eu pana acum..daca mai aveti si voi concluzii, va chiar foarte rog sa share cu noi toti..


Subliniez ca vorbesc de hainute de bebei, ca asta am testat pana acum...

4 comentarii:

  1. Super! Chiar cautam magazine cu hainute mai speciale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hăinuțe faine, de firma si ieftine pentru pitici se găsesc si la miniprix, inclusiv body-uri, costumase, cămăși, pantofiori din piele.

    Body-uri bune și mărimea corespunzătoare am găsit în SIR Lujerului. Se găsește același producător la oricare stand cu haine de bebei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și noi tot din hipermarket cumpărăm hăinuțele de casă, foarte practice, bumbacel bun. De strada, ne luam haine mai colorate de la C&A și de la H&M :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut (pe vremea bebeluseniei lui Andrei) bodyuri siu hainute si din Carrefour/Auchan, si din C&A, H&M, dar si din Marks Spencer-pt ca am urmarit reducerile si am luat la preturi comparabile cu C&A. Am avut si Z- partea buna la ele este ca le speli de-ti vine boala si NU se strica..spre deosebire de alea din hypermarket care sa cam lalaiau la spalari successive... Desigur nu putea lipsi MiniRockul, din moment ce a fost purtat (de cand era in mine) la nshpe concerte de rock..:))
    Pot sa spun ca acum, cand ritmul lui de crestere e mai lent (2 ani si 7 luni) ii iau tot C&A, H&M si Waikiki. Ma mai scap (doar pentru fitze) in Okaidi si Next.
    Drept e ca acelasi branduri primite de pe la prieteni din afara..au fost mai bune dpdv calitate, dar, nah, deocamdata aici traim-de aici cumparam..

    (p.s.
    Fi-miu e Andrei-nascut in decembrie, tatal lui tot Andrei..numai ca eu nu sunt Natasha:)))..M-a amuzat coincidenta, d-aia am subliniat-o..:P)

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerile in mine!