sâmbătă, 5 aprilie 2014

Bun venit

Am ajuns s-o fac si pe asta...stiti de ce? pentru ca toata viata mea, toata lumea mi-a spus ca vorbesc mult...foarte mult...si raspunsul meu era acelasi de fiecare data ...am multe lucruri de spus!!! drept pentru care, o sa vorbesc mult..aici, in scris...
Sa ma prezint...sunt moldoveanca (mandra de asta), locuiesc in Bucuresti cu una bucata sot pe care il ador..am 3 copii..2 adoptati, cu blana si unul al meu propriu si personal, cu fara blana :D
De cand a aparut in peisaj Mihutzu (adica in burtica) am descoperit blogul la desprecopii.com..la inceput pentru ca voiam gentuta lor cu produse..apoi chiar mi-a placut...o sa copiez si aici cateva postari de acolo...si asa mi s-a infiintat ideea sa postez pe un blog al meu...barem daca scriu prostii sa fie numai ale mele, right?
Asa ca ne vom auzi cu toate patzaniile mele..va avertizez ca sunt multe...cu toate bucuriile, realizarile si chestiile simpatice pe care le poate genera o crestere de copil si o coabitare cu 2 pisoi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!