sâmbătă, 27 septembrie 2014

Mihu mic la Baby Expo

Pana acum nu l-am dus pe Mihu mic la Baby expo...cand a mai fost, adica in martie, el era micut si ne-am gandit ca e cam mare probabilitatea sa culegem vreo viroza din marea de copii si parinti de acolo...dar acum in septembrie, l-am dus...am fost si joi cand am scanat oferta si am mai fost o data azi, sambata...joi am plecat cu trei carticele, pentru ca avem o pasiune pentru carti, el are deja o mica colectie pentru bebelusi si ii plac...si o pereche de pantalonasi cu turul jos (mamele scuteciste stiu de ce) ...erau pentru 18 luni, trei sferturi...dar i se potrivesc perfect lungi si cu suficient spatiu pentru scutecel...
Azi am fost din nou, cu tot cu taticul din dotare...si iar am aruncat cu bani pe urmatoarele:
 - alte trei carticele, evident...:D
 - doua caciulite subtiri de la Z, aveau si reducere 10 % parca...genul ala de caciulita pe care i-o dai cand e rece, dar nu chiar asa de rece, dar nu suficient de cald sa-l lasi cu ciuful pe-afara....
 - pantalonasi de merinooooooooooooooooooooooooooos, evident de la Pufi, ca in Pufushop.ro...sunt subtiri si buni, un vis...voiam si Miofresh dar am uitat de el ca intre timp ii era foame si lui Mihu si ne-am cazat pe-acolo sa-i dam papa...voiam si o cagula de merinos dar mai aveau doar pe marouri (frumoase de altfel, dar noi avem copilutz cu ochisori albastri gri, deci am zis ca ar fi pacat sa nu-i luam ceva sa-i "scoata" okii)asa ca mai asteptam pana le mai vine o tura...la ei ca de obicei am insipirat pe oki minunatiile de scutecele, o protectia foarte faina pentru mamici/tatici purtatori cu un fermoar pe lateral (dar iarasi, am uitat sa intreb de ea)
 - am luat 2 cd-uri cu muzica de somnic(pentru ca da, asta e alta poveste dar devine din ce in ce mai problematic somnicul)
 - tikisori!!!!!! da, am luat prima pereche de papucei a lui Mihut...noi pana acum nu i-am pus nimic in picioruse, in afara de sosetele, ca nu vedeam sensul...acum ca el se ridica in doua si da semne ca ar vrea s-o ia din loc, am zis ca ar fi cazul sa luam ceva...ceva bun adica...si uite-asa avem tikisori albastri marimea M cu trenulet pe ei (deh, sa se asorteze cu jobul lui tati)
 - am comandat un aparat cu aerosoli pe ultrasunete de la Laica, care suprinzator, desi aveau produse scumpe...adica sa fim seriosi, ei nu vind bodyuri si sosete, nu aveau POS...in schimb se pliasera pe situatie si iti trimit cu Fan Curier produsul la acelasi pret undeva marti dupa targ ajunge la tine...iarna trecuta am scapat fara viroze, etc, dar anul asta am zis ca e bine sa avem asa ceva in casa, pentru ca Mihut o sa fie deja motorizat binisor si o sa umble mai multisor pe afara
 - inca o pereche de pantalonasi de la Funky Kids, mai mari un pic, ca sa fiu sigura ca "trecem" iarna si ca avem de schimb...am luat si tricou asortat pentru la vara...
 - de la Vital baby aveam deja castronel cu sistem de fixare de masa (vax, Mihut trage de castron si pleaca cu totul...ori e Mihut vreun fortzosila...) si set de lingurite de silicon foarte bune...am mai luat un set de lingurite pentru varste mai mari...adica siliconul ala sau ce-o fi el, e un pic mai tare si sunt mai adanci...perfecte pentru iaurt, am aflat in seara asta..
 - la un stand de jucarii unde mie mi-era greu sa stau de cate jucarii beculeau/urlau/batzaiau pe acolo (pe bune, era un pic overwhelming, aveai tendinta sa-i ocolesti si nu stiai de ce) am vazut seturi de bile..si am luat si eu unul...repede, ca ma innebuneau de cap jucariile alea...
 - evident ca la iesire, n-am rezistat mirosului imbietor din parcare si am "arestat" un Kurtos Kalac (sper ca asa se scrie, ei asa scriau acolo)...
Din categoria ce-as mai fi vrut:
 - noua protectie de vant/ploaie de la Poarta-ma arata bine (in traducere: avea niste urechi haioase rau pe gluguta copilului :D) as fi vrut sa aiba sistem de buy-back ca noi o avem pe cea de anul trecut..:))
 - in sala mare pe dreapta era un stand cu jucarii foarte frumoase in stil Montessori unele si as fi vrut cateva dar mi s-au parut scumpele si Mihut inca n-are varsta sa se joace cu ele, deci mai asteptam...
 - ne-am uitat la nebulizatorul Omron care o fi el bun dar mie una mi se pare foarte scump, ajungea undeva la 5 mil...deci mi l-as fi dorit doar daca costa cat Laica.. :D
 In rest, multe chestii: carucioare, haine multe si scumpele etc etc...ce stiti ca e de obicei pe la Baby Expo..
Noua ne-a placut...voi ce-ati vazut interesant?

2 comentarii:

  1. Lista ta este tare asemanatoare cu a noastra, mi s-a parut amuzant sa citesc si sa descopar multe lucruri similare.
    Noi am luat:
    - o carticica pentru baie de la Bebelibrarie
    - de merinos am luat o cagula si niste botosei lungi de la HipHip
    - Tikisori, tot prima pereche :)
    - aparat de aerosoli de la Laica (aici coincidenta este maxima, pentru ca la fel nu am putut plati si ni-l aduc marti prin livrare si platim atunci, dar cu pretul de la targ, 220 lei).
    Am mai luat jambiere de la Poarta-ma si sunt super. Eu mi-am luat o bluza de alaptat, o carte super de parenting si un detergent de podele eco. Iar la iesire am luat si noi colac. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai probabil avem copiii de varste apropiate...si deh, vine anotimpul rece (asta apropo de aparatul Laica)..:D sa le folositi sanatosi, va pupam

      Ștergere

Dati cu parerile in mine!