vineri, 12 septembrie 2014

Preferinte de mama

De cand a venit Mihu mic, ma-sa lui Mihu mic s-a schimbat...radical...inainte imi alegeam prietenii si cunostintele dupa un set de criterii ca tot restul oamenilor...nivel de educatie (nu, nu sunt snoaba, doar ca am mai multe lucruri in comun cu tine daca ai fost de exemplu la ASE), job, varsta etc...ei, de cand a venit Mihu mic, criteriile s-au schimbat...indiferent cine esti, daca il placi sincer pe fi-miu, brusc ai intrat in topul oamenilor mei preferati...asta daca nu incerci sa-i balosesti vreo manuta sau vreun obrajor...in general daca te porti decent, te plac...daca cumva ma si suni si primul lucru ma intrebi ce face Mihu mic, ai mai urcat un loc in clasament...daca imi dai like constant la pozele lui, comentezi de drag la ele si in general vad un interes sincer la tine pentru fi-miu, te plac, desi poate te cunosc doar virtual...daca mai esti si mamica si ai un pui la fel de adorabil cum cred eu ca e fi-miu, me like u o gramada!!!
Reversul medaliei...daca te-am agreat inainte sa apara Mihu mic si acum nu te intereseaza neam de el,  afla ca el e cel mai important in viata mea...si daca suntem prieteni, m-as astepta sa te intereseze ce e important pentru mine...daca nu, nu prea te mai agreez...deci da, toate likeurile si dislikeurile sunt prin prisma lui Mihu mic...cine-l place, il plac...cine nu...eh, sa zicem ca o data la ceva timp mai trebuie si o triere... poate cativa prieteni se vor simti ciufuliti de acest post...dar daca asta e cazul, ii invit sa-si aminteasca cum, daca si cand le-am fost alaturi si am ascultat despre interesele lor...stiu ca unora nu li se par interesanti copiii, cel putin nu astia asa mici ca al meu...dar pentru mine e important...deci, bear with me...va creste mare si atunci voi mai discuta si altceva, in afara de ce-l priveste pe el...dar acum, acum e momentul in care el e centrul universului meu si nimic altceva nu prea mai conteaza...si apreciez tare mult oamenii care inteleg si respecta asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!