luni, 15 septembrie 2014

Iubirea naste iubire

Cred ca majoritatea ati vazut filmuletul de 3 secunde lamuritor in care Mihut e pupat cu mare drag de prietenutza lui...n-am sa ma arunc sa va povestesc cum se iubesc ei, pentru ca in fond ei sunt doi bebelusi..dar am sa va spun de unde vine aceasta afectiune...
Beelusa in cauza este mai mare decat Mihut cu 3 luni...este nascuta pe data magica de 13 octombrie, care ne-a purtat mie si taticului lui Mihut atat noroc pana acum...si o data in plus s-a dovedit cu veselie...cu mama ei m-am cunoscut la posta unde eram cu Mihut in Boba..m-a invitat in fata si i-am multumit..apoi ne-am raintalnit pe la parculetul din fata blocului...atunci am cunoscut si domnisoara...vesela, zambitoare si cu cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut la o fetita...de atunci ne plimbam constant impreuna si am ajuns sa ne cunoastem...parintii domnisoarei sunt doi oameni frumosi si pe dinauntru si pe dinafara care se iubesc frumos...sunt doi parinti AP...isi iubesc si-si respecta copilul si vor sa-i ofere ce-i mai bun in viata...inclusiv o educatie care sa-i permita sa-si faca si ea la randul ei o familie frumoasa...ii ofera un exemplu in fiecare zi, desi ea e inca mica...dar obiceiurile bune sa invata din bebelusie...sunt genul de cuplu care nu tipa, nu fac scandal, nu isi arunca cuvinte...se inteleg frumos, discuta tot...iar fata le seamana...e un copil frumos, senin, vesel, bine dispus...intr-o zi acum putin timp, in care "avea toti pupicii la ea", mamica a intrebat-o: Il pupi si pe Mihu? s-a intins direct la el...stia foarte clar cine e Mihu si da, il simpatiza...si l-a pupat...un pup dulce de bebelusa frumoasa, care imi va ramane in amintire intotdeauna...zilele trecute am fost la ea de ziua ei de 11 lunitze si fiind in elementul ei, l-a mai pupat...atunci am reusit sa si filmez...acum o sa ziceti ca-s mama nebuna, ca pana ajung ei mari cine stie pe cine mai cunosc ...dar ce-si poate dori o mama altceva decat puiul ei sa fie iubit de cineva crescut cu aceeasi afectiune si dragoste? cu aceleasi principii si cu un model de familie de genul asta?  daca nu asa, barem sa fie prieteni, ca stim cu totii cat de rare sunt prieteniile de-o viata...dar eu traiesc cu speranta...ea e frumoasa si dulce si buna, o sa se bata baietii pe ea...dar nici Mihut nu o sa fie de lasat...asa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!