sâmbătă, 4 octombrie 2014

Ziua ma-sii lui Mihu mic

Adica a mea..da, ma bag si eu in seama, barem de ziua mea sa fie un pic despre mine...ziua mea de 33 ani nu mai e ca alea 32 dinainte...adica la alea dinainte numaram cu 30 zile inainte...zici ca era o lansare de racheta...AMR 30, AMR 29, ati prins voi ideea...domne era foarte big deal ziua mea...stiam dinainte ce vreau...o gramada de chestii de obicei..uite anul trecut am vrut UGG...nu imitatii, din alea mai originale nitzel..macar de piele adevarata sa fie...asa ca de ziua mea am creat "Fondul UGG" si multumita prietenilor cu care-mi permit sa fac treaba asta (buna inventie " Fondul cutarica" - sora Iuliei are creditul pentru treaba asta)mi le-am si luat...de data asta nici nu mi-am dat seama ca vine ziua mea, decat dupa Saptamana Bebelusilor Purtati care  e de pe 5 pana pe 11 octombrie...5 octombrie..hmmm...suna cunoscut, se intampla ceva atunci....aaaa, e ziua mea!!!!!...anul asta vine buni hotarata si ma anunta ca vrea sa-mi ia cadou...eu nu vreau nik...am tot ce vreau...bine, mai putin somn, da' asta nu se gaseste de cumparat..
Anul asta am copilul meu...creste, e sanatos si asta e cadoul meu in fiecare zi...un cadou blondut, cu ochi de albastrea, cu doi dintisori de iepurasi si un zambet larg...da, e putin hiperactiv, greu de adormit, dar asta e, trecuia sa-i semene si ma-sii la ceva...in fiecare zi ma uit la el cat a crescut din pisicul cat o sticla de Coca cola pe care l-am adus de la maternitate si ma minunez...suntem sanatosi si eu si Kerekesu' din dotare, mama e sanatoasa si ea si in putere si ma ajuta in fiecare zi, pisoii sunt bine si ei, desi cam terorizati de cand Mihut a inceput sa fie motorizat...
Asa ca tot ce-mi doresc e liniste si sanatate...lucrurile nu mai prezinta o importanta prea mare, decat daca sunt pentru Mihut...eu am destule...am avut 32 de ani sa ma preocup de mine, acum el e cel mai important...
Mai multi mi-au sugerat sa-mi iau ziua asta doar pentru mine, sa ma duc la coafor, la sala etc...dar asta ar insemna sa nu fiu cu Mihut si asta e ce-mi doresc cel mai mult...timp cu el...niciodata nu am suficient timp cu el, simt ca-mi scapa bebelusia lui printre degete...si cum din decembrie ma intorc si la munca, sentimentul probabil va fi si mai acut...asa ca ziua mea o sa mi-o petrec cu el, cu buni si cu Kerekesu'...pe dupa masa vom face si ceva special...daca vreti sa vedeti ce, va invit la Afi la ora 17.00, in fata la Zara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!