miercuri, 8 octombrie 2014

Saptamana internationala a purtarii bebelusilor

In caz ca nu stiati suntem in plina saptamana internationala a bebelusilor purtati...a debutat neoficial sambata, 4 octombrie, cu evenimentul Jogging in scutecele organizat de Raiffeisen in cadrul Maratonului bucurestean...am cam navalit peste ei ...ei ziceau de carucioare..noi am zis sisteme de purtare...si ne-au primit asa si am facut deliciul publicului si am promovat si purtarea sanatoasa, dupa cum puteti vedea aici...a fost fain si ne-am distrat..uite-asa..


A doua zi, duminica, 5 octombrie, s-a lasat cu zbantuiala...mai exact un flashmob in Afi la ora de varf, 17.00, cu mamicile purtarete...videouri aici si aici si dovezi fotografice de grup

si pentru ca nu se vede foarte clar, precizez ca am avut si tricouri asortate cu sigla..



Luni a fost evenimentului atelierului Poarta-ma...cateva norocoase extrase din participantele la flashmob au fost la showroom si au pipait tot ce se putea pipai pe-acolo..
Ieri a fost evenimentul Pas Pitic in care mamicile purtarete au facut un tur istoric al Bucurestiului..noi n-am participat deoarece Mihut e foarte marait daca nu-si face somnicul si rutina de masa...din acelasi motiv nu vom merge maine la excursia la Busteni, desi ne-ar fi placut tare mult...
Dar azi...azi am fost si eu norocoasa, tot prin extragere la sorti si am fost beneficiara unui serviciu oferit de salonul Yummi Mummy...au o locatie faina pe bulevardul Marasesti unde chiar gasesti loc de parcare...au loc de joaca pentru copii si o persoana dedicata care sa se ingrijeasca de ei cat timp mamicile se aranjeaza...ideea era sa traga fiecare un biletel cu serviciul...se putea manichiura, coafat, machiaj sau masaj..subsemnata are unghii false, par scurt si nu se duce nicaieri azi, deci tare bun ar fi fost masajul ala...si prin amabilitatea fetelor de la babywearing care ca intotdeauna, fac cumva sa fie bine pentru toata lumea, cam toate ne-am ales cu serviciul pe care ni-l doream...deci masaj a fost ...si a fost superb, sigur ma mai duc  sa ma maseze Luiza...am plecat alt om de acolo...drept dovada ca am ajuns acasa si am adormit o data cu copilul...asa ca multumesc fetelor de la salon si, pentru ca s-au deschis curand le urez mult succes si la cat mai multe cliente fericite si aranjate...cine zicea ca daca esti mama nu mai poti face chestii? uite ca datoritra lor, poti...
Saptamana continua...cu evenimentele de mai jos...


Happy babywearing!

si nu uitati... 

Wear all the babies!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!