luni, 25 august 2014

Mihu mic la mare

A venit si concediul...in care am facut ce facem noi in fiecare vara...mergem la mare...preferam Grecia ce-i drept, dar anul asta am zis sa nu-l chinuim prea tare pe Mihu cu drumul, drept pentru care ne-am dus in facscinanta Mamaie...nord ce-i drept...cartier nou de vilute cochete, majoritatea pensiuni pentru turisti...testasem deja locatia intr-un week-end si ne declarasem multumiti...am organizat de asa natura sa plecam sambata dimineata, nu vineri pe 15 august cand toata Romania a dat navala la mare si autostrada s-a blocat...eram cateva masini ratacite pe autostrada sambata dimi...Mihu a adormit la iesire din Bucuresti si s-a mai trezit cand am ajuns, peste vreo 3 ore...ne-am cazat si am plecat la plaja mai pe dupa-amiaza...
Noi si inainte aveam program de mosi, ca sa zic asa...eu am o piele alba rau si ma inrosesc imediat daca stau la pranz la soare, deci mergeam dimineata, stateam maxim 11.30 si apoi mai mergeam seara la 4.30-5...
asa ca programul deja era facut...
Am plecat cu catel cu purcel...adica scaun de masa, steamer, blender etc...bine ca nu utilizam carucior ca nu-l mai aveam unde pune si pe ala...
Mihut a inflorit la mare...dupa prima zi de acomodare, noroc ca a fost duminica si a plouat etc, deci nu prea am avut treaba cu plaja, s-a adaptat frumos...se trezea pe la 6-6.30...papa micul dejun, de obicei fructe cu branzica, apoi pleca cu tati la plaja...mami ramanea sa curete in urma dezastrul...venea si mami, gasea pruncul dormind in Boba plimbat de tati prin valuri uite-asa
  si mai pe zi uite-asa...

...si dormea vreo 2-3 ore asa!!!! mai prindea un pic de joaca pe sezlong...sambata seara cand nu am mai gasit sezlong ca deh, toata Romania la mare, am stat pe prosop pe jos...a prins o gura de nisip cinstit dintre prosoape.. :D asta e, diversificarea sa traiasca...
Pe sezlong avea jucariile, da tot mai interesante de rontzait erau prosoapele, boba, rochia si siretul de la slipii lui mami, pachetele de servetele, etc...ati prins voi ideea...
La pranz mergeam la camera si papa legume, steamarite de mami de dimi...da papa domne, copiii la mare!!!!...cred ca si-a dublat cantitatile, nu stiu sigur ca eu nu cantaresc chestii...ma uit ochiometric...a papat, n-a papat...e mai mult pe el si pe jos sau mai putin etc....de lapte nici nu mai zic, seara papa la 2 ore cate un bibe de 180, care acasa ii ajungea vreo 4 ore...a sarit pentru prima data de 1 litru de lapte pe zi...orice i-am dat a papat mult si bine...mai avea inca 2 somnuri zdravene pe zi si apoi cel de seara...intr-o seara ne-a adormit imediat dupa ce a papat...el, care e foarte mofturos la adormit...daca nu era compania mirobolanta a unui grup de turisti de prin Maramu'care s-au simtit mai bine ca acasa si racneau cat ii tineau plamanii pe acolo la orice ora (nu, nu se certau, asa vorbeau ei), cred ca ar fi adormit asa in fiecare seara...
Recapitulare: mancat la greu, somn la fel...normal ca au existat achizitii...a inceput sa se ridice in picioare, seara de duminica si-a petrecut-o strigand in continuuu MAMA!!!!! etc...
Cu apa, n-a fost extaz...cred ca i s-a parut rece si oricum erau multe chestii noi care-l oboseau, deci poate la anul sa fie mai fan balaceala...s-ar fi jucat cred in nisip daca l-am fi lasat, ca tocmai a descoperit ca daca sta in fund poate face chestii interesante...
Cert e ca a meritat...pentru noi a fost obositor, dar si frumos tare...n-are nimeni feblete sa stea sa gateasca in concediu, dar cum eu nu sunt fan borcanase, am facut-o si pe asta si s-a meritat...am putut sa spalam si scutecelele lui la masina in fiecare zi, prin bunavointa celor de la vila..
Iarasi n-are nimeni feblete sa faca ochi in concediu la 6-6.30 dar daca asa a functionat el, cine-s eu sa ma opun?sunt sigura ca s-a lungit si a mai pus ceva pe el, fiindca buni (care a suferit ca un caine de dorul lui 8 zile!!!) s-a minunat ca parca s-a intors alt copil...ca e ceva schimbat la el....dupa cum s-a exprimat ta-su foarte bine intr-o zi cand plimba la el prin valuri de vreo cateva ore si Mihut tot dormea : Il aud cum creste!!!!
Noua ne-a placut la mare cu Mihut, mai important de atat, lui i-a priit cum nici n-am fi banuit noi si asta e ceea ce conteaza...am prins si vant si l-am echipat asa (da ala e tricoul lui tati prins la spate cu clipsul de la siguranta de suzeta)...
si rece si nori...atunci a defilat cu jambierele si sosetele...iar cand era cald fix cu scutecul..body optional...


L-a cunoscut pe finutul nostru si pe verisoara lui care BTW e nascuta cu fix un an inaintea lui  si a si socializat frumos cu ei...

Ce sa mai...un concediu frumos, cu multe achizitii si cel mai important cu distractii majore...fix asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!