marți, 9 august 2016

Filme horror ale serilor noastre

Eu nu sunt fan al filmelor horror…nici moarta nu pot intelege de ce ai vrea , cu buna stiinta, sa te sperii asa…am prins cateva la viata mea care m-au linistit. A fost cel dupa o carte de Stephen King cu hotelul bantuit cu baietelul care avea viziuni, dar mai intai ii mirosea a portocale, si cu Morgan Freeman. Nu mai stiu cine l-a facut, dar l-a facut bineeeeeeeee, m-a speriat rau de tot, am visat urat vreo luna. Apoi am prins niste scene din Exorcistul. Am remarcat ca un film horror devine si mai horror cand sunt implicati copii. Astea doua m-au cam linistit. Filme bine facute cred, de m-au linistit asa repede.
Acum la varsta adulta am descoperit un serial The Walking Dead..e cu zombie..deci nu credeam sa ma prinda, dar am remarcat ca ignor foarte bine zombie din film  pntru ca imi place evolutia personajelor in timp.
Mno, in acest context, aseara, prin dormitorul nostru s-au cam perindat toate filmele astea.
Se da una bucata Mihut racit, fornait etc…respira la un moment dat in urechea mea fix ca zombie aia din serialul meu…cum m-a pufnit rasul la comparatia mentala, el a considerat ca e de bine si sa mai horcaie nitzel , sa ne mai distram.
Mihut, mai nou, e in perioada de exersare a limbajului prin insiruiri de silabe fara nici un sens repetate des, cum ar fi : oadioadioadidududabiilabiladucuduc… etc ati inteles voi ideea…tot in perioada asta a invatat sa vorbeasca si in soapta….asa ca repeta silabe , in soapta, aproape imperceptibil…te simti ca aia care aud voci si sunt pe cale sa innebuneasca….deci am bifat si filmul cu hotelul bantuit..
Cum zilele astea a stat mai mult in casa, racit fiind, are un surplus de energie pe care si-l cheltuie prin pat la culcare , azvarlindu-si picioarele si mainile in toate directiile imposibile…va zic sincer ca ar face-o geloasa pe fetita care a jucat in Exorcistul..in mintea mea era ceva la stilul: Maica, numa sa nu incepi sa plutesti spre tavan, stai regulamentar aici, pe saltea, da? “ totul pe fundal de repetitii in soapta..
Poveste a culminat cu momentul cand a venit si m-a luat afectuos cu manutele de gat si mi-a soptit la ureche cu glasciorul lui dulce: Cazi!!! Cazi!!! Cazi!!!! Dupa ce i-am zis de bine in mintea mea doamnei care ne ajuta inainte, ca ea folosea formula asta cand Mihu facea ceva mai periculos, incercam sa ma abtin sa nu rad.
A mai fost si conversatia inventata de el, spusa pe doua voci cumva, tot de el:
-          Te log flumos, mami, veau apa, mi-e seteeee, nu am baut delooooc! (ton de jelanie, de zici ca a stat insetat toata ziua..sa se noteze ca la noi in casa mereu sunt sticle si pahare la dispozitia lui, da?nu sufera de sete!!!)
-          Da! (pe un ton cumva sec…poi, nu cred ca vorbea despre mine, ca eu nu ma rezum la un singur cuvant niciodata)
-          Mihu bea apa, care se duce la burticaaaa, si apoi la rinichiiii, si apoi  face Mihu pipiiii, si creste Mihu maaaaaaaaaaaaare… (ne bucuram ca stie ce si pe unde)
Avand in vedere chestiile de mai sus, conversatia a fost chiar light si digerabila..

Voi cum va distrati la culcare?

2 comentarii:

  1. Noi nu ne distram la culcare, de obicei mergem spre pat cand ii este deja foarte somn. Are doar un ritual de intrebari: mami, ce faci? - Eu: nani. Ema ce face?(ea este Ema) Eu: nani. Piciorul ce face? Mana ce face? Lumina ce face? etc. Raspunsul meu la toate este: nani :).Dar, peste zi, experimenteaza vorbitul pe voci si saritul in pat intr-un mod ciudat (cel putin pt mine).

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerile in mine!