miercuri, 17 august 2016

'A muti ani!



Intr-o seara , il culcam pe Mihu. Stand noi asa ca sarmalutele, aliniati sau nu prea, pe saltea, vorbeam desprea ceasul nostru magic, descifrand mai mult decat ora..
-          Oooooot!!!
-          Da mami, e un opt acolo!
-          Unu tei…
-          Da , e unu si trei, adica treisprezece. Ne zice ceasul ca e luna 8 ziua 13!
Eu pasionata de interesul lui, nici nu am observat magicul 13, care ne guverneaza de obicei. Ca sa ma intelegeti, eu cu taica-su ne-am adunat pe un 13 impreuna, ne-am casatorit civil pe 13, Mihu e botezat pe 13, avem pisica neagra, etc, ati inteles voi..Aud o voce mai groasa:
-          La multi ani, iubita mea!..ma topesc nitel si raspund:
-          La multi ani, taticule!
In secunda urmatoare, Mihu incepe sa cante:
-          Muuti ani taiascaaaaa
Muuti ani taiaaaaaaaaasca,
‘A muuuuti ani!!!
Si incheie apoteotic:  ‘A muti ani, taticule! Sa fii sanatos!!!!!
Instant ne-a pufnit rasul si pe mine si pe taica-su…L-am pupacit pe toate partile de drag si de mandrie, ca uite cate stie puiul nostru de om…..Foarte probabil e o chestie prinsa de pe la gradinita, ca noi nu prea am mai fost la zile de nastere recent. Ce ne-a pus capac a fost acel:  sa fii sanatos! de la final.
Incep eu si-I explic ca de fapt e ziua noastra ca familie si da-I si spune-I ca noua ne poarta noroc 13 si ne spunem unul altuia La multi ani! Etc etc…
Concluzia:
-          Muuti ani taiascaaaaa
Muuti ani taiaaaaaaaaasca,
‘A muuuuti ani, taticule!!!!

 Nu am mai avut ce comanta…las ca e bine si asa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!