luni, 18 aprilie 2016

Testare de balsam (P)

Mie imi place sa incerc lucruri noi..consider ca asta e o mare abilitate in viata, sa iesi din zona ta de confort si sa incerci ceva nou. Ceva de mancare, o activitate noua, ceva …orice…pentru ca viata noastra e constituita in principal din rutina si rutina asta se vede inclusiv in modul in care fac cumparaturi (tind sa cumpar mereu aceleasi marci) , in modul cum iesim la plimbare si directia in care o luam.Totusi , vreau ca si Mihu sa fie deschis la noi experiente, si asta nu are cum sa o invete decat daca o vede la noi. Asa ca incercam chestii noi de cate ori putem.

La fix pe modul asta de comportament a venit Buzzstore. In cazul in care nu ii stiti, ei au tot felul de campanii la produse diverse, incepand cu balsam de rufe, trecand prin perne de dormit si statii de calcat si terminand cu telefoane si internet de mare viteza. Eu deja am participat la cateva campanii cu ei si am fost tare multumita de produsele testate.

Procedura e in felul urmator:
1.       Te inscrii pe site la ei, va las linkul aici Buzzstore
2.       In momentul in care apare o campanie la un produs interesant, completezi chestionarul de inscriere cu grija.
3.       Daca esti selectat in functie de criteriile lor, primesti produsul spre testare. Urmand regulamentul campaniei, iti faci cunoscuta opinia despre produs.
4.       La sfarsitul campaniei, completezi un chestionar si daca ai indeplinit conditiile, pastrezi produsul.

 Acestea fiind spuse, noi in acest moment testam noul Silan Soft&Oils. Noi in general folosim mai multe marci, dar intotdeauna ma deranja mirosul oarecum intepator al balsamului. Ca si cum se straduia prea tare sa miroasa. Nu mai vorbim ca unele necesitau un ciclu suplimentar de clatire, pentru ca altfel ajungeam sa ne scarpinam nitzel de la ele (o experienta nefericita de acum vreo trei ani).
In afara de scutecele textile ale lui Mihu, toate textilele noastre primesc balsam pentru ca apa noastra e cam dura si nu se poate altfel. Asa ca balsamul de rufe pentru mine este foarte important, dar nu eram multumita pe deplin pana acum.

Am primit cutia cu produsul spre testare. Contine o sticla de balsam Slan Soft&Oils , 10 mostre si 10 pliante pe care le-am impartit repede, repede. As fi avut nevoie de mai multe la cata lume a fost interesata sa le testeze. Mai era si un umeras foarte fin si deosebit potrivit pentru haine delicate.




Dupa cum vedeti, Mihu a lasat tot ce avea de facut, ca sa poate investiga linistit continutul.
La urmatoarea tura de spalat, am inceput testarea




Balsamul Silan Soft&Oils are o densitate superioara celorlalte folosite anterior in care vezi uleiurile pretioase ce urmeaza sa iti ingrijeasca hainele. De aceea nici nu trebuie sa pui extrem de mult ca sa beneficiezi de mirosul fin si delicat.
Si am scos hainutele






Nu va inchipuiti cum mirosea toata casa. Mihu a opinat ca : ‘Moase fumos, mami! I-am dat dreptate. Un miros fin, subtil, dar persistent, fix ca un parfum bun de firma. Nu tare si intepator, ci imbietor si suav. Iti vine sa speli in continuu cu el.

A doua zi, se uscasera rufele, le-am strans. Tot miroseau. Puse in comoda lui Mihu, in curand, au parfumat toata camera. Cand am mai spalat si asternuturile, deja ne intrebam de ce ne-ar mai trebui odorizant de camera. Nu ca am folosi, ca nu ni se pare ok pentru locuinta cu copil, dar ca idee.
Acum toata casa miroase a parfum.

Azi dimineata in lift, m-a intrebat vecina de la spate cu ce parfum ma dau. Mno, mai buna dovada ca asta nu cred ca e. Nu de alta, dar mie mi-a cam iesit din reflex datul cu parfum de cand il am pe Mihu si nasucul lui sensibil.

Una peste alta, noi suntem foarte multumiti de acest balsam si cand se va termina sticla asta vom incerca si celelalte doua variante. De-abia astept sa le miros si pe ele.


2 comentarii:

Dati cu parerile in mine!