marți, 29 iulie 2014

Mihu mic si diversificarea

Alerta: articol cu treaba nr 1 si nr 2 de bebelusi..persoanele sensibile le rog sa se abtina din a citi ....
Am ajuns la 6 luni...nu stiu cand au trecut...si de o chestie am reusit sa ma tin...Mihu mic sa fie diversficat la 6 luni...am auzit tot felul de variante...ca la cei cu lapte praf stomacul e pregatit de diversificare la 4 luni, ca oricum se ingrasa de la laptele praf ca tind sa manance mai mult (???? Mihu manca putinel la o masa cred  si fata de cei alaptati) si ca legumele ii mai slabesc...nu e cazul, copilul meu are la 6 luni 70 cm si 7.45 kilograme si e pe stilul suplu...asa e el...asa e genetica lui...mananca, uda scutece, e activ, face tot ce ar trebui sa faca la varsta asta...cu nr 2 stam mai prost, ca el e constipat de felul lui...speram sa se rezolve cu diversificarea...
Sa revin...din ce am citit sunt anumite conditii care trebuie indeplinite pentru a diversfica copilul(asta daca nu sunt conditii speciale, cunosc caz in care varsa tot laptele din cauza de reflux si s-a diversificat  mai devreme ca sa se poata dezvolta totusi..)...printre ele fiind: a sta in fund...nu ore, ca noi, nu ma intelegeti gresit...da voi puteti inghiti culcati pe spate???adica altceva decat lichide..ca fi-miu suge lapte din biberon bine mersi rabatat prin spate si in somn cel mai bine..:D
Si-am inceput cu bucati...autodiversficare...molfait scuipat, molfait scuipat...bine bine, da ideea era sa i inghita ceva...a doua zi, am ncercat cu piure...pastarnac, patrunjel, morcov...placuuuut, papat, vanat lingurita cu manutze si gurita...concluzia mea dupa o sapt aprox de diversificare...piticii trebuie sa priceapa mai intai ce vrem noi de la ei...adica care-i treaba cu linguritza, cu castronelul, cu deschisul gurii cand vine lingurita etc....
Apoi, am tot citit reguli de diversificare...ca in prima zi o lingurita, a doua doua etc...pey fi-miu daca ii luam castronelul din fata incepea sa urle...deci mai vroia...
Dupa primele 2 zile cu piure mai lichid, i l-am facut mai solid...surpriza...papa bine in continuare, dar da cere apa si in timpul mesei si dupa...
Nevoita de imprejurari (adica constipatie de la morcov fiert) am introdus aproape imediat si fructe la masa de dimi...piersica mai intai, apoi pruna...pruna nu si-a facut efectul pana n-am scos morcovul fiert...dar ii plac fructele si le papa tare bine...si seamana cu ta-su iar...dupa fructe i se face foame si papa un bibe intreg de lapte...iar am incalcat regulile care zic ca dupa masa de fructe nu ai voie nu stiu cate ore sa-i dai lapte...doar nu era sa-l las sa urle de foame...
Azi i-am introdus cartof dulce care place majoritatii...surpriza! lui nu-i place...mai incercam maine cu ardei rosu in loc de cartof dulce, ca ardeiul galben i s-a parut amar...
Aaa, si la absolut orice s-a strambat mai intai, ca era gust nou...dar apoi a papat...revenim cu updateuri..pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!