marți, 8 iulie 2014

De unde a venit Mihu mic

nu, nu va dau detalii anatomice, sunt sigura ca aveti idee cum se fac copiii...
Mihu mic era in plan de cand...nici nu mai stiu de cand...de mica am stiut ca vreau copii...personal mi se pare ca daca nu ai copii, ai cam trait degeaba...in afara de cazurile (stiu personal din astea) in care ai boli genetice pe care nu vrei sa le dai mai departe...da asta e doar parerea mea...iarasi personal, mi se pare ca am ceva gene care ar merge date mai departe in epoca asta...zic in epoca asta, pentru ca la cat de chioara m-a facut mama mea, in era preistorica n-as fi supravietuit prea mult...deh, ca sa fugi de leu/urs, trebuie sa-l mai vezi si venind..de mai departe decat 5 metri...zic eu asa, ca talentul meu cu cifrele si abstractizarea sunt chestii bune la casa omului in zilele noastre...
Sa revenim...stiam ca voi vrea copii...bine, voiam doi, acu s-a schimbat planul...la un moment dat, satula de pupat broaste care nu se transformau in printi, vorbeam cu prietenul meu cel mai bun, Andrei (toata lumea era nelamurita cu noi...cum se poate domne, sa fi astia numai prieteni??? da, chiar asa si eram)care si el era cam dezamagit de damzelele intalnite...ce pana mea ne facem noi? ca eu vreau famelie, copii etc...si-am copt noi planul minune...daca nu gasim cu cine pana la 30 ani ii facem noi doi...cum? nu prea ne-am dus cu gandul pana acolo, avand in vedere ca niciodata n-a fost farama de romantza la noi...da noi aveam un plan, mai conta ? :P Ulterior eu am cunoscut-o pe Natasha...si cu un feeling care mi s-a intamplat doar de doua ori in viata, l-am batut la cap cu ea pe Andrei si pe ea la cap cu el...rezultatul? il cheama Andrei junior si face 3 anisori in decembrie anul asta...sunt o familie frumoasa si mi-e drag de ei...
Si uite-asa se duse planul...da nici nu mi-am batut capul...ca uitasem de el.. :D intre timp pe frontul de vest, apare Kerekesu'...la inceput eram cei 3 muschetari...adica eu cu cei doi vecini...cu Lampa Floricelul (asa se prezenta el) am facut cunostinta mai intai ca el era mai sociabil si mai mult prin camera ca nu lucra in delegatii...Kerekesu' nu e chiar asa sociabil ca Lampa...dar in ceva timp unde era unul, erau si ceilalti doi...mi-a placut de Kerekesu' la nivel calitativ de atunci...om de baza, era in grupul lui ala de zicea hau si toata lumea era de acord...nu de alta, da avea dreptate mai mereu si nu zicea des hau, doar in momentele cheie...era fixerul ca sa zic asa...cam ca mine in grupul meu, ala de punea lucrurile in miscare, le rezolva si-i lua si pe ailalati dupa el...respect total din partea mea...ceea ce-i cam rar...si uite-asa ne ducem toti 3 de manuta la ziua unei prietene, care se uita la el extaziata si zice: vaaaaai, dar ce oki frumosi are baiatul asta!!! nu cu alte intentii ca el saracul, n-avea casa si Mertzan cum ii cauta ea...si atunci m-am uitat si eu la el si l-am vazut cu adevarat...ca stiu eu, ca dupa o vreme raman respectul si stima si intelegerea, dar e musai sa fie si acel ceva la inceput...
pey, oki frumosi avea, om de baza era, cand m-am mai trezit si ca dupa 2-3 luni, facusem pasul final!!! nu, nu ma maritasem inca cu el...aveam banii la comun...cine ma cunoaste, stie ce inseamna asta...eu am muncit pe branci pentru fiecare banut toata viata mea, iar a avea incredere intr-un om la stilul sa avem banii la comun era mai lamuritor decat Da-ul ala de la primarie...si uite-asa am gasit eu omul cu care chiar sa vreau sa-l am pe Mihu mic...7 ani si 2 case mai tarziu, a venit Mihu mic..e o combinatie letala intre aspectul lui tasu (inclusiv okii aia frumosi) si comportamentul ma-sii...restul, o sa fie special si deosebit si complet al lui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!