miercuri, 16 noiembrie 2016

Despre Usborne: carti si nu numai



Dupa cum stiti, noua ne plac cartile Usborne. Avem, dam cadou etc. V-am mai facut cateva posturi cu cele care ne plac.
Ce nu v-am povestit pana acum este despre oamenii care ni le aduc.

Pe Alina am cunoscut-o cand fugaream o carte cu labirinturi pentru finul meu, a fost deosebit de deschisa si de ajutor in alegerea mea finala. L-am trimis pe sot peste ea intr-o zi, cam pe nepusa masa, fiind presata de timp si tot  a rezolvat cumva situatia. Are si ea o fetita de 2 ani si jumatate si stie exact cum sta treaba cu cadourile care trebuie sa vina la timp

Am mai povestit cu ea telefonic despre ce inseamna jobul de reprezentant Usborne, mai mult din curiozitate, ca eu nu am deloc stofa de salesman. Am aflat ca mai intai trebuie sa iti placa mult de tot cartile de la Usborne, sa faci o pasiune pentru ele, sa le intelegi adevarata valoare in educatia copiilor si abia apoi le poti vinde. Editura are peste 2700 de titluri, iar cartile sunt potrivite pentru toate categoriile de varsta intre 0 luni -18 ani, ele fiind prezentate intr-o maniera foarte atractiva si usor de inteles pentru copii. Mai exact, Mihu invata despre corpul uman dintr-o carte recomandata de la varsta de 5 ani…deci da, poti sa-i explici ceva unui copil curios chiar si inainte de varsta, prin intermediul acestor carti.

Am intrebat-o despre activitatea ei exact, cum a inceput, cum s-a dezvoltat partea aceasta. Iata ce mi-a raspuns:
“Inscrierea ca reprezentant Usborne este foarte facila si presupune achizitionarea unui pachet de inceput care costa numai 50 de lire si contine carti si materiale necesare vanzarii in valoare de 150 de lire. Asadar investia este minima. Inceputul a fost mult mai usor decat cred multi. Am fost placut surprinsa de feedbackul pozitiv primit de la o multime de parinti si dascali si asta m-a facut sa imi doresc sa evoluez din ce in ce mai mult. A trecut un an de cand m-am inscris, un an in care m-am dezvoltat in primul rand din punct de vedere personal, am invatat multe despre antreprenoriat, despre trucurile de marketing care te ajuta sa faci o promovare buna. Momentan sunt Team Leader și am o echipa de peste 20 de oameni absolut minunati, care imi impartasesc pasiunea pentru carti si pe care incerc sa ii ajut cat pot de mult sa faca din aceasta activitate jobul ideal. “

Si pentru ca mi-a sarit in ochi expresia jobul ideal, pe care toti ni-l dorim, am intrebat mai departe. De ce e asta musai jobul ideal?
“Este un job de vis pentru mine pentru ca il fac in functie de disponibilitatea mea, imi permite sa fiu mereu langa fetita mea si sa aloc oricat timp doresc acestei activitati. De asemenea imi ofera posibilitatea sa presar bucurie in privirile copiilor, sa imi folosesc la maxim creativitatea, sa intalnesc oameni minunati si nu in ultimul rand sa obtin un venit suplimentar considerabil”
Deci a bifat venit suplimentar, program flexibil  si satisfactie personala…eu as zice ca e destul de bine, cati dintre noi nu am vrea un asa job…pacat ca nu am abilitati de vanzari..

Am rugat-o sa ne dea cateva titluri de carti care ar fi musai sa exista intr-o casa cu copil:
“Incep cu  My first keyboard Book, o carte pian cu care cei mici pot canta folosindu-se de degetele si urmand culorile. Ca tot vin sarbatorile va recomand varianta cu tematica de Craciun My first Christmas keyboard book sau varianta ei mare unde se pot distra concomitent 2 copii Big keyboard book.
Colectia wipe clean, mai exact carțile și cardurile plastifiate ce pot fi scrise cu marker nepermanent și sterse la nesfarșit pentru exersarea in voie a scrisului este de asemenea printre preferintele ei.
Fingerprint Activities, o carte cu tusiera nonalergica pe baza de apa, ce permite copiilor sa creeze tot felul de imagini avand ca punct de plecare amprenta degetelelor. Este una dintre cartile ce dezvoltă simturile tactile si imaginatia. Editura o recomanda de la 6 ani in sus dar pitica mea este incantata de jocul acesta cu amprentele.
Colectia peep inside este superba, copiii fiind incantati sa ridice fiecare “usita” si sa descopere ce este dedesubt. Este una din colectiile prin care cei mici isi hranesc setea de cunoastere specifica varstei alaturi de cele din colectia see inside (recomandata pentru copii mai mari, de peste 6 ani).
Sa nu uitam nici de minunatele cărți cu povesti, atat clasice cat si moderne, potrivite de la nastere pana la adolescenta. Ideale pentru cadoul de craciun sunt aceste seturi tare dragute .”
Dupa cum vedeti , a incercat sa sintetizeze, dar e greu cu atatea carti frumoase… :D

Pe Alina o gasiti atat pe pagina ei de facebook Alina Dobre cat si pe pagina de carti Book Store.  Va ajuta cu drag cu recomandari in functie de varsta si interesele copiilor.
Eu am rugat-o ca, daca isi gaseste timp, sa ne prezinte din cand in cand cate un tip de carti… fingers crossed!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!