marți, 20 septembrie 2016

De ce sa mergi la Baby Expo in week-end?

Fiindca al meu copil face acusica 3 ani, mi-am vazut partea de targuri pentru copii pentru viata asta. 
Dar, cum unul in plus sau in minus nu strica, sper sa ajung si la editia de week-end-ul asta a Baby Expo.

Am un motiv special.

Pentru prima data, la acest gen de targ va participa un grup de babywearing. Scopul nu este vanzarea, ci promovarea sistemelor ergonomice de purtare la un eveniment unde, stim cu totii, e plin de proaspete sau viitoare mamici. Direct la sursa cum s-ar spune.

Pe langa vizibilitatea crescuta a purtarii sanatoase, standul grupului de babywearing Bucuresti pe care il gasiti pe Facebook aici va insemna si explicatii despre fiecare tip de sistem, ajutor in reglaje daca aveti un astfel de sistem acasa si vi se pare ca nu reusiti sa vi-l reglati chiar foarte bine, probarea diferitelor tipuri, ce sa mai …meniul complet care pana acum s-a  efectuat la intalnirile grupului.

Grupul acesta e unul foarte special pentru mine de cand am fost prima data la o intalnire. Acolo am vazut eu ce inseamna si cum se pune un sling reglabil, un wrap, am legat prietenii cu foarte multe mamici, am cunoscut oameni deosebiti. Vad ca traditia a continuat si dupa ce, din motive de reintoarcere la job, nu am mai putut ajunge la intalnirile respective. Fiecare membra a grupului doreste sa ajute mai departe pe altcineva, exista si intalniri mai mici pe cartiere, grupul a crescut tare frumos.

Fetele vor aduce si 50 de sisteme din biblioteca grupului , ca wrapuri slinguri, wrap tai, mei tai si ssc-uri. Si cum cred ca la ssc-uri e interesul mare, vor fi Boba, Manduca. Luna standard si toddler si Luna Evo, Tula baby si toddler, Lenny baby si toddler, Emeibaby baby si toddler, Physio Carrier, Isara wrap conversion standard, Radira standard, toddler si preschooler, Radira de ocazie, Ergo Performance, Bumbo standard, Bondolino. Eu o sa ma duc sa le vad si sa le pipai si eu nitzel, macar asa de dragul vremurilor trecute.

Asa ca, daca aveti nevoie de suportul grupului, le gasiti la Baby Expo.


V-as recomanda sa fiti acolo sambata la ora 11, pentru caaaa…… e supriza, nu va pot spune mai mult, va trebui sa veniti sa vedeti.

Si ca sa vedeti de ce sunt nostalgica, va las cu niste poze de-ale noastre din perioada cand Mihu ori nu mergea inca, ori inca mai dorea sa fie purtat.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!