marți, 10 februarie 2015

Mihu mic si freza mama-sii


Cand Mihut are zile/nopti agitate, freza mama-sii se conformeaza si ea…au o relatie directa cele doua…de cele mai multe ori, nu-I ceva extraordinar de grav, dar cateodata…
Joi de exemplu, se trezeste ma-sa lui Mihu mic cu un avant cat un epsilon bine ales, adica tinzand spre 0..reusesc sa-mi fac dus si sa-mi spal freza si ma duc s-o si usuc, trebuia sa fiu nitzel prezentabila, ca aveam vizita de la un client la birou. Buuuun, si uite-ma pe mine in halat de baie, asezata oarecum comod pe patul din dormitorul mare cu vedere in oglinda de la dulap cu foenul in freza…mi-era un somn de m-as fi intins pe parchet numai sa mai dorm 5 minute..si ma gandesc: ia sa inchid eu ochii 5 secunde, cat usuc oarescum grosul frezei, ce poate sa se intample in 5 secunde? Ii deschid dupa ceea ce a parut 2 secunde si ii belesc mari si speriati: parul subsemnatei statea drept in sus!!!! Da, am acel par la care daca usuci radacina intr-o directie, poti sa dai si acatiste la biserica ca el nu se mai intoarce din drum…aham, am adormit cu foenul infipt drept in frunte..combinatia intre asta si parul scurt=dezastru…no, acu ce sa fac? Lucrez cu dezastrul..studiez gravitatea situatiei si ajung la o concluzie: am doua optiuni
  1. freza a la Pink…o iubesc pe femeia aia, e intr-un mare fel..doar ca ea are fata rotunda si eu lunga..nu ca m-ar impiedica asta in mod normal, ca doar am avut si parul albastru..dar aveam o vizita de la un client
  2. freza a la regretata Diana in anii 80..mda, asta parca ar merge..barem nu-I cu tzepi…zis si facut, bag foenul il dau pe tot peste cap, iese ceva aproximativ decent..incerc sa minimizeze efectul cu o rochie mai moderna si cercei..hmmm, tot pe acolo..asta e, sunt in criza de timp ca aud pruncul ca s-a trezit..
Vine mama: mama, dar… Da, stiu! Te cam imbatraneste, mama...ii expun optiunile, cand aude de par ridicat drept in sus si cu tepi, vad pe fata ei ca am luat decizia buna..plec spre job si ma rog sa trec neobservata.. vezi sa nu, ma iau colegii in primire ...barbatii, ca ei sunt carcotasii de top...dupa cateva mistouri, se minuneaza si fetele, mai cu moderatie asa, ca probabil toate femeile stiu ce-I aia ”bad hair day”..trec peste, trece ziua..coafura rezista si a doua zi (nu ca as fi bagat vreo spuma, fiativ etc in ea, doar am genul ala de par), totusi parca nu mai era chiar asa de ”inflamata”, arata mai normal nitzel...a venit week-endul si n-a mai contat, ca tasu lu’ copilul nu se lasa impresionat de o freza nasoala, iar copilului chiar ii place cand mama-sa are parul intr-o forma nedefinita ca o poate ciufuli linistit...

Deci aviz amatoarelor: 5 secunde in care inchizi ochii nu sunt niciodata doar 5 secunde, iar alese si prost in mijlocul unei operatiuni delicate sunt putin spre fatale. Sper sa nu-mi vina idei din astea cu atipeala si in mijlocul vreunei epilari sau pensari..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!