luni, 19 ianuarie 2015

Si-am facut un an...

       Da, noi toti la un loc, am facut un an...si celor care o sa-mi povesteasca ca doar copilul a facut un an si e nociv sa vorbesc asa despre noi, le zic urmatoarea treaba: toti am facut anul asta!!! Mihut, ma-sa lui, ta-su lui si buni a lui...a fost treaba de echipa si toti am "supravietuit" primului an care se zice ca-i si cel mai greu..Mihut a crescut ca-n povesti, e ditamai lunganul si cred ca a depasit 10 kile, iar cele trei "mame" ale lui au invatat multe si marunte, au facut nopti albe si zile lungi cateodata...vorba cuiva...zilele sunt lungi, dar anul trece repede...important e ca suntem toti sanatosi, veseli, voiosi..uite-asa

       Si pentru ca a fost prima zi de nastere, am vrut sa facem ceva special...am tinut sa limitam numarul persoanelor invitate ca sa nu-l agitam inutil pe Mihut, dar se pare ca si strictul necesar a fost un pic cam mult pentru el, dar s-a rezolvat...ne-am sarbatorit cu inca 3 copilasi frumosi si voiosi: Cipica, Emma si Diana...a fost joaca generala, copii misunand pe jos in toate directiile...asa agitatie a fost, ca atunci cand am adus tava sa aleaga de pe ea, am uitat sa-i taiem motul...dupa ce ne-au tot amintit cateva persoane, am reusit sa facem si asta, desi Mihut a protestat nitzel: ce facem, domne, cu perisorul lui? noroc ca nasa a taiat cu mila si de la spate, ca n-aveam de gand sa-l tund dupa aceea...da, o sa vedeti Mihut cu plete cat de curand :D
       Daca sunteti curiosi sa vedeti ce a ales, poftim aici de vizionati cum l-a pacalit putin pe taica-sau...
       Cum ma gandeam de mult ce si cum sa facem, am incercat sa avem chestii baby-friendly de mancare...ca atare am avut un "bar de snackuri" de la Organix, dar mai mare succes au avut pateul de casa si crema de branza cu marar tot de casa...tortul l-am prestat tot eu, tot baby-friendly, si dupa cum n-a ramas nimic prin farfurii am tras concluzia ca a fost bunutz... La sfarsit am prestat si pizza de la Presto ca stiam ca e ok, ii mai dadeam lui Mihut pieptul de pui grataruit de pe ea..
        Hitul serii a fost leaganul de la Zulu Zazu, toata lumea a vrut in el...nasica mica cel putin, e mare fan..faceau cu randul ea si Mihut...in  rest, jucarii cu toptanul, ca si avea, si a mai si primit o gramada, si voie buna...mai nou, se joaca si intre ei mai interactiv, apropo de unii parinti care spun ca pana la 4-5 ani nu au nevoie de joaca in colectivitate...cum Mihut nu vrea sa stea calare pe masinuta antemergator, dar Emma da, s-a facut lucru de echipa... Emma pe masinuta si Mihut impingea la ea...toata lumea happy! deci da, copiii au nevoie de alti copii, se joaca frumos si la 1 an sau chiar mai devreme unii cu ceilalti, fara interventii majore din partea parintilor.. Mihut a fost si pupat de Emma, ca deh, era ziua lui si Emma avea pupicii la ea...

        Una peste alta, picii s-au simtit bine, noi la fel, cred ca a fost un succes...la anul speram sa fie si mai bine..
        Si, desi stiu ca am intarziat putin cu postarea, dar in febra pregatirilor n-am avut cand si a doua zi m-am resimtit mai mult decat dupa o noapte de baute in facultate, zic azi:
       La multi ani, puiul meu! nu-mi vine sa cred ca esti cu noi de un anisor...ne faci viata mai frumoasa in fiecare zi, ne-ai facut oameni mai buni si mai rabdatori si de cand te avem pe tine, totul are mai mult sens...sa fii norocos si istet, ca frumos esti deja (cra!cra!), sa ai mult spor la explorat/descoperit/invatat anul asta care vine! Deja esti un omulet care merge, se exprima cum poate si descopera lumea si pe el insusi..tu urmeaza-ti calea si n-avea grija, noi vom fi tot timpul langa tine, doar pentru cazurile in care vei avea nevoie de noi...in rest, esti liber sa cresti cum vrei tu!te iubim si pentru ca te iubim, stim ca nu esti al nostru, ci doar al tau...si-ti vom da libertatea sa alegi, sa gresesti si sa inveti. Te iubim, copil frumos si drag! La multi ani!
     

5 comentarii:

  1. La multi ani pentru Mihu si pentru tine ca mamica! Sa fiti sanatosi si fericiti alaturi de toti cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Mihut! Multe bucurii si impliniri alaturi de mami, tati, buni si toti cei dragi ai tai!
    Sa inteleg ca e născut pe 17 ianuarie? Asta da coincidenta...noi acum ceva vreme, in Kiseleff la intalnirea BW, vorbeam despre dna dr. Juganaru cu care am născut amandoua la acelasi spital :-), dar nu ma gandeam ca a fost chiar si in aceeasi zi.

    Sa aveti o viata frumoasa cum a fost si primul an!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe 17 ian la 00.35...cu noi si-a inceput ziua dna Juganaru..:D si voi tot pe 17?

      Ștergere

Dati cu parerile in mine!