duminică, 9 noiembrie 2014

De ce n-a venit?

Azi am fost catalogata drept o mama inconstienta...culmea e ca nu de asta sunt suparata...sa va explic..
Am plecat la Bebetei...previzibil, Mihut adoarme in masina...il las cu tati gardian si intru in Bebetei, ma invart pe acolo linistita vreo jumatate de ora si mai bine...vin, pun toate cumparaturile in portbagaj, cand ma urc in masina, se trezeste si el...si vad trecand pe langa masina noastra o doamna care se uita foarte urat la mine si bombanea...zic...ce-o fi avand, tati cu noi? sotul, imi explica ca, atunci cand au parcat, doamna si sotul ei din dotare in fata noastra, l-au vazut pe Mihut sforaind linistit in scaunel, dar pe tati al nostru care sedea in spate, camuflat de scaun, nu...mai avem si folie pe geamurile din spate si nu se vede prin geam daca e cineva sau nu pe bancheta.....si a fost destul de vocala doamna respectiva, comentand ca ce inconstienti!!! cum sa faci asta??? etc....ma gandesc ca m-a vazut si pe mine batzaind ca o floare, linistita, valsand cu cumparaturile inspre masina si ce-o fi zis...ma, da e chiar iresponsabila!!!
Si acu va zic de ce m-am suparat...de ce n-a venit ??? de ce n-a venit sa-mi spuna? daca chiar eram o inconstineta si-mi puneam copilul in pericol asa? de ce n-a venit sa ma scuture? daca ar fi venit, ar fi aflat ca nu era adevarat si se mai linistea si ea, nu statea cu gandurile astea toata ziua...dar daca un copil patea ceva, pentru ca ea s-a multumit sa fie vocala si atat? cred ca ne amintim cu totii intamplarea de la Salina nu stiu care unde un bebe de 5 luni a fost aproape sa moara, lasat sa se coaca in masina de parintii lui...de ce domne sa intorci capul?cand e vorba de un copil, eu zic sa lasam politeturile la o parte si sa ne exprimam...poate nu intotdeauna situatia e cum o vedem noi, dar macar aflam ca nu e asa...pot sa pun pariu ca toata ziua s-a gandit numai la Mihut si l-a cainat...
In alt registru, Bebetei e plin de Manduci si Ergouri si alte sisteme de purtare ergonomice...si Auchan Militari la fel, ceea ce ma bucura enorm

Un comentariu:

Dati cu parerile in mine!