joi, 11 ianuarie 2018

Vechi sau nou?

      In ultima vreme, incercam sa-l “corupem” pe Mihu mic sa se uite la filme de desene animate. Spun corupem pentru ca in treaba asta suntem implicati si eu si tasu, suntem amandoi mari iubitori de desene animate si chiar ne-am dori sa mai mergem la cinema sa le vedem , daaaaarrrr…cineva mic nu are rabdare. Da , stiu, suntem o tzara nasoli ca ne dorim sa stea copilul nemiscat pe scaun cu ochii holbati la un ecran vreo ora si jumatate, doar pentru ca ne place si noua. Suntem si ne asumam.

Pe de alta parte, ati vazut How to train your dragon 2 la cinema? Noi da. L-am lasat pe Mihu cu Buni si ne-am dus pe furis…Domne, cum vajaia dragonul ala in  sala cu nu stiu ce efecte sonore…alta treaba…


      Asa, acum ca am stabilit oficial ca suntem tipul de geeks (regretam amarnic ca s-a terminat Harry Potter), cum  sa facem sa ne semene si copilul?Pai , dam drumul la tv si cautam filme de desene. Si uite-asa se face ca intr-o dimineata, dam noi peste un film al copilariei noastre: Doamna si vagabondul.

      Eu imi propusesem sa ma duc la niste cumparaturi, eram imbracata si aproape incaltata, dar parca ma lipisem de fotoliu. Era la fel de frumos si fascinant ca atunci cand eram copil. Pana la partea cu pisicile…partea aia m-a speriat rau de tot cand eram mica (daca vi se pare ciudat vreodata de ce se sperie copiii vostri, cautati o amintire de asta si va lamuriti).
De acolo inainte , am inceput sa ma enervez. Evident, deja vedeam filmul prin alt filtru . Momzilla era la butoane si avea urmatoarele intrebari:
   1.       Cum pleci tu , ma , de acasa si iti lasi copilul cu o matusa care nu l-a mai vazut pana atunci??
         2.       Nici macar nu o chemi cu o zi inainte sa aiba si ala micu’ o sansa sa o cunoasca, sa se obisnuiasca cu ea etc…
         3.       Intra madam si habar nu are de obiceiurile copilului, de unde ii sunt toate lucrurile si parintii zboara pe usa sa nu piarda trenul . Pai va zic eu ca pana ii predam stafeta lui Buni (care era zilnic la noi in casa), dura 10 min: vezi ca a mancat aia si aia, a adormit la ora x, l-am  schimbat la ora Y, de astea de e bine sa le stii cand preiei un bebelus…
        4.       Pe langa asta, m-a scos rau din pepeni atitudinea doamnei care habar nu avea de respectarea limitelor. Adica se puse ea stapana pe casa si duse catelul sa ii ia botnita (apropos, atunci copilul cu cine era?).
              Concluzia a fost ca am plecat la cumparaturile mele. Si stateam eu asa si ma gandeam: domne, toata lumea zice de desenele animate vechi ca sunt mai asa, mai pe dincolo. Da, adevarat, sunt frumoase. Dar parca cele de azi au alta gandire si morala. Ati vazut Moana sau Cum sa iti dresezi dragonul 1 si 2 sau Neinfricata? Tot frumoase sunt si parca mai cu toate tiglele pe casa lor, chiar daca sunt tot povesti. Asa ca in aceasta prinvinta aleg noul fara nici un regret…acum doar astept sa creasca durata de atentie si rabdare si poate la Cum sa iti dresezi dragonul 3 mergem in grup organizat de 3 sau mai multi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dati cu parerile in mine!