sâmbătă, 27 decembrie 2014

La multi ani, Cipica!

Azi Mihu mic a socializat...ca la fost ZIUA lui Cipica!!!!!!!!! yeyyyyy...La multi ani inca o data!
Cu Cipica se stie de cand era el mic, mic, mic si  ne-am intalnit prima oara in parc la Izvor la una din primele intalniri de BW...avem si poze doveditoare...se stie virtual de cand s-a nascut Cipica, multumita forumului desprecopii.com...si inca dinainte de asta cand asteptam si eu si mama lui Cipica sa nastem doua minuni...
Ne-am socializat si pe la intalnirile de BW, apoi si cu sotii din dotare prin parc pe la Brancoveanu, ca tot li s-a facut reclama la mici si bere..buni, confirmam...
Si uite-asa trecu anul si Cipica a implinit mareata varsta de 1 anisor...e tot numai o veselie, e cel mai frumos copil pe care il stiu (in afara de al meu, bineinteles, cra! cra!)...e zambacios si lipicios, cuminte si dragalas...
Ne-am molipsit unii de la altii de wrapuri si chiloti textili, ne-am schimbat pareri de evolutie, jucarii si alte chestii bebelusesti...impreuna au mers de manutza prin primul lor an...azi am sarbatorit si cu Teo si cu Adita si cu nasicii lui Cipica..i-am simtit lipsa teroristei mici, arestata la domiciliu de o viroza...
Ei s-au jucat frumos, noi am socializat ca intre parinti...au pedalat prin toata casa, oricine avea un copil prin brate, nu musai al lui, toti erau pupati si admirati ca minunile care sunt...
A fost asa de fain ca nici nu ne-am dat seama cand s-a facut ora 11!!!! asa ca ne-am luat Mihu mic si ne-am carat acasa ca statusem suficient pe capul oamenilor...ca de altfel Mihu mic ar mai fi stat ca se simtea bine...dar na..ora de culcare tic-tac-tic-tac....
Asa ca La multi ani, Cipica! sa fii sanatos, sa cresti mare, ca frumos si dragalas esti deja! Prietenul tau Mihu te pupa si iti doreste tot binele din lume! si te asteapta s-o mai facem lata o data in ianuarie cand face si el un anisor...

Un comentariu:

  1. La multi ani, Cipica! :)
    Ce frumos ca sunt prieteni de mici, peste ani isi vor aminti ca au fost impreuna inca de la prima aniversare. Sa creasca mari amandoi si sa aiba o copilarie doar cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Dati cu parerile in mine!