luni, 29 mai 2017

21 zile

Asta e despre mine, nu despre Mihu..

Era un film  horror cu numele asta…sau erau 28 de zile..parca 28, totusi..
21 zile se zice ca dureaza orice schimbare ca sa fie definitiva. Nu stiu altii, dar parca mie imi ia mai mult.

Acum 3 saptamani plecam de la job acasa sa bolesc linistita…asa de linistita am fost ca nu am mai prea reusit sa ma mai dau jos din pat, ceea ce a implicat ca nu mai ajungeam pe la bucatarie, pe geam… nu mai ajungeam eu nici pe la baie care era alaturi..

A trecut luni, a venit marti…febra 41.5 …chemat ambulanta etc, distractii din astea pe timpul altora.. primit reteta de un medicament caruia nu-I scriu numele aici, doar va spun ca e visul oricarui dependent de chimicale…nu si al unei persoane maniaca nitzel cu controlul…in urma acelui medicament si a unei coliziuni bruste si frontale cu un zid in scurtul meu drum catre baie, nici nu m-am mai aventurat prin alte cotloane indepartate ale casei…de asemenea am reconsiderat si deplasarea bipeda… si se facu vineri…
Incepeam sa-mi mai revin, ratiunea ma mai vizita , mai pleca… in una din  vizitele ei, ratiunea imi spuse ca lipsea ceva…n-a vrut afurisita sa imi spuna pana la capat, a fugit ca o tradatoare lasandu-ma sa ma framant… cand a revenit, am apucat-o bine si nu i-am dat drumul pana nu am aflat:

-          IOI!!!! M-am lasat de fumat fara sa vreau??????????????????



Yep, fix asta am facut…no, acu…daca tot am inceput, poate ma si tin…si uite-asa, mai cu greu mai cu usor, am ajuns in ziua 21…unde, surpriza!!!! Nu mi-e mai usor J))))))))))))
Adica am reactia aia de greata la fum, dar e dublata tot de pofta…ca de ceva de mancare care stii ca o sa iti pice nasol..ca ultima data cand am mancat KFC cu Mitzi in 2005 (da, da, si eu sunt socata) si stiam ca ne pica rau si tot am mancat…evident, eu mi-am varsat si matzele ulterior si nu am mai pus gura pe asa ceva…

Deci ceva miraculos nu s-a intamplat in ziua 21… tot mai am momente cand m-as ridica si as lua o pauza, evident, unde altundeva, decat la o tigara? Ma asez la loc cuminte si mai lucrez ceva…dar parca mi-e mai usor decat acum o saptamana…sau ma amagesc eu pe mine, nu conteaza, poate merge…

Nu de alta, dar toate motivele le stiu, sanatate alea alea, barbatul ma bazaie de mult sa ma las, etc etc…nu ca mi-as dori eu foarte intens sa ma las, ca mie chiar imi place sa fumez…dar mai exista Mihut, taica-su …mna…ei nu au ales sa fumeze pasiv …

Si sa revenim…ziua 21 nu vine cu surle si trambite…vine tot cu momente mai grele, dar parca mai putine…cine s-a lasat de fumat stie (da, m-am mai lasat o data vreo 3 ani)…si atunci apelez la toate mijloacele sa nu cad din caruta cum spun unii in alta limba..

O metoda e fix ce fac acu…ma bazez pe rusinea aia bine intiparita in creierasul meu din frageda copilarie…o am, deci barem sa ma folosesc de ea…ia uite cum trambitzez eu aici sa citeasca toata lumea…poi daca m-o mai vedea cineva cu tigara in gura o sa-mi bata obrazul, nu? O sa-mi imaginez si eu ca ma citesc 10.000 de oameni si de fiecare data cand ma pocneste pofta, o sa fiu sigura ca e unul dupa colt care sare si-mi zice: Ahaaaaa! Pai nu te-ai laudat tu ca te-ai lasat??? Pai tine-te de ce ai zis!!!
Da, stiu, sunt slaba, nu am motivatie interioara etc etc…ma folosesc si eu de ce pot…

O alta metoda e trotineta…domne, orisicat am incercat eu, nu pot conduce trotineta cu o singura mana, deci clar nu pot fuma pe ea…asa ca trotineta a devenit cea mai buna prietena a mea, merge peste tot cu mine…am lasat si masina acasa si ma duc cu trotineta la job…mai dau jos vreun kil, mai economisesc niste bani etc…

Si ajungem la o alta metoda care ma inspira profund….BANIIII!!! yep, unii o trag cu sanatatea, altii cu culoarea dintilor…eu am singe de evreu prin mine, deci ma doare capitolul Bani…un calcul simplu imi zice ca as face o gramada de lucruri cu banii aia…nu o sa imi iau BMW ca in bancul faimos, dar poate mai strang si eu de una alta…

Pana una alta, trag de mine sa trec  peste momentele grele si probabil va deveni mai usor in timp…
Urati-mi success si va mai zic cum merge..

PS: Mihule, daca citesti asta vreodata, uita-te tu cat de naspa e sa te lasi de vreun viciu…stiu ca unele-s transmise genetic…dar ia straduie-te tu sa nu te apuci!
PS2: cafea si berea nu-s incluse la vicii cat timp nu-s cu butoiul, da?




3 comentarii:

Dati cu parerile in mine!